Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


14 Aralık 2010 Salı

Yeni Yıl Hediyem 2

Evet bugün bir ilk . Gün içindeki ikinci postumu yolluyorum ilk defa..İlk postuma buradan ulaşabilirsiniz...


İkinci kargo paketimin içinden çok sevdiğim arkadaşım,  kardeşim , Deryacımın hazırladığı etiketler çıktı...  İçindekiler bu güzel kağıt torbanın içindeydi.Hem de pembe, benim en sevdiğim renklerden biri...








Bunlar da Deryacımın yaratıcı fikirleri ile hazırladığı " kardan adam broş " , benim için tasarlanmış yılbaşı stickeri ve bir minnoş poşet şeker...Ağız tatlamalık. Ya da yeni yılın ağız tadı şimdiden tatlandı bile Deryacım sayesinde.

Kendisine çok teşekkür ediyorum..Etiket ihtiyaçlarınız için veya resmini gördüğünüz süper yaratıcı keçe broşlar ve yılbaşına özel pekçok ürün için mutlaka blogunu ziyaret etmeniz tavsiye ederim..Buradan bloguna

buradan da pasajına ulaşabilirsiniz....Rengim pasaj

Çok teşekkürler Deryacım..Harikasın...

3 yorum:

  1. Bir süpriz benden bir süpriz senden.. Çok teşekkür ediyorum, habersiz olan herşeyin ayrı bi tadı var. Son mini süpriz benden;
    http://rengimdesign.blogspot.com/2010/12/feltdesignozel-siparis.html

    :) Öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. bunlar harika görünüyor;)güzel ve hayırlı günlerde kullanın.Derya hanımında ellerine saglıkk;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Hale Hanım. Deryacımın ellerine sağlık. Ben de bol siparişler alıp , bu etiketleri bitireyim ki , yenilerini istiyeyim Deryacımdan...

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...