Hoşgeldiniz ......

Merhaba bloguma hoşgeldiniz .....Yoğunluğumdan dolayı bloguma çok uğrayamıyorum. facebook feltdesign sayfama beklerim..
Keçe aksesuarlar , lohusa tacı , lohusa broşu ,lohusa bilekliği, saç tokası, taç , hediyelik eşya hepsi aklımdan geçen ve emeğe dökülen ürünlerim....Ürünlerimin çoğu tek ya da sınırlı sayıda üretilmektedir... Kızlarınızın kıyafetlerine uygun özel çalışmalar yapabilmekteyim..
Her yeni yaptığım ürün bana inanılmaz bir keyif veriyor. Tabii bir de çevremden aldığım olumlu yorumlar keyfime keyif katıyor. ...Ürünlerimi aşağıdaki kutucuklara tıklayarak emeksensin ya da gittigidiyor'dan temin edebilirsiniz...
Beğendiğiniz ürünlerim için bernainak@gmail.com adresine mail atarsanız en kısa sürede size dönerim.
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti almıyorum.
Kampanyalı ürünler hariç kargo ücreti alıcıya aittir.
Model ya da renk istekleriniz için mesaj attığınız takdirde yardımcı olmaya çalışırım.
Kısacası cevabını bulamadığınız her şey için mesajlarınızı beklerim.
Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın ...
Berna
bernainak@gmail.com


22 Haziran 2012 Cuma

Anne Lohusa Tacı - Bebek Saç Bandı Kombini Özel Sipariş ..

Fatma Hanım'ın lohusa tacına  kombin çalıştığım bebek bandından sonra , ben de taca uygun bir bebek bandı çalıştım.Çok şirin oldu...
Bakalım işte böyle birşey....







Fatma Hanım'a hayırlı doğumlar diler, bebeğiyle birlikte güzel günler geçirmesini temenni ederim...

Siz de tacınızla kombin bebek bandı istiyorsanız yada hayalinizdeki taca kavuşmak istiyorsanız bernainak@gmail.com adresine mesaj gönderebilirsiniz...

3 yorum:

  1. merhabalar sitenize ilk defa giriyorum kızımın 6 aylık kınası var da böyle modeller bakıyorum fiyatlarını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  2. merhabalar sitenize ilk defa giriyorum bebeğime aylık kınası yapıcamda bu tür taclara bakıyorum da fiyat öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  3. Reyhan hanım http://emeksensin.com/feltdesign adresinden ürünlerime ve bernainak@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz... Ürün fiyatları değişiyor...

    YanıtlaSil

Lütfen Türkçe'yi katletmeden , şiddet ve hakaret içermeyen yorumlarda bulununuz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...